Skiplinks
Huisartsenpraktijk Obdam Praktijkinformatie Afspraak maken Telefonisch spreekuur De assistentes Praktijkverpleegkundige/Praktijkondersteuners Inschrijven Aanvullend onderzoek Ziekenhuisopname Gegevensbeheer Klachten en geschillen Praktijkfolder CORONA virus Nieuws Thuisarts.nl Handig om te weten Veel gestelde vragen Toestemming Landelijk Schakel Punt MijnGezondheid.net Medische verklaring
Menu Close
  • Home
  • Praktijkinformatie
    • Terug
    • Afspraak maken
    • Telefonisch spreekuur
    • De assistentes
    • Praktijkverpleegkundige/Praktijkondersteuners
    • Inschrijven
    • Aanvullend onderzoek
    • Ziekenhuisopname
    • Gegevensbeheer
    • Klachten en geschillen
    • Praktijkfolder
  • CORONA virus
  • Nieuws
  • Thuisarts.nl
  • Handig om te weten
  • Veel gestelde vragen
  • Toestemming Landelijk Schakel Punt
  • MijnGezondheid.net
  • Medische verklaring
Huisartsenpraktijk Obdam
Lees voor
  • Home
  • Praktijkinformatie
    • Afspraak maken
    • Telefonisch spreekuur
    • De assistentes
    • Praktijkverpleegkundige/Praktijkondersteuners
    • Inschrijven
    • Aanvullend onderzoek
    • Ziekenhuisopname
    • Gegevensbeheer
    • Klachten en geschillen
    • Praktijkfolder
  • Nieuws
  • Thuisarts.nl
  • Handig om te weten
  • Veel gestelde vragen
  • Toestemming Landelijk Schakel Punt
  • MijnGezondheid.net
  • Medische verklaring
« terug naar vorige pagina

Klachten en geschillen

Het zou zo kunnen zijn dat u een vraag of een klacht heeft. Het beste zou zijn om dit met de huisarts of de betreffende persoon te bespreken.
U kunt  via onze klachtenfunctionaris een afspraak maken. U kunt dit doen d.m.v. het invullen van een klachtenformulier die u kunt ophalen bij de assistentes.

Voor meer informatie zie:  https://www.dokh.nl/klachten-en-geschillenregeling/patient/een-klacht-over-uw-arts

Huisartsenpraktijk Obdam
  • Privacy en medisch beroeps geheim
  • Disclaimer
Ontwikkeld door: Yardzorgsites.nl